Om oss
Non-Toxic Generation är ett nätverk mellan gamers, ideella, offentliga och privata organisationer som strävar efter att skapa en digital värld fri från mobbning, hat och trakasserier . Vi bildades eftersom att vi älskar gaming men kände att det krävs en motståndsrörelse mot den rådande kulturen på nätet. Vi finansieras via helt frivilliga donationer från privatpersoner, företag och samarbeten som brinner för ett tryggare och snällare internet.
Uppdraget som vi tagit oss an är att utbilda, inspirera och engagera människor för att bekämpa toxicitet online och främja respekt i alla digitala interaktioner. Genom att arbeta tillsammans kan vi skapa en tryggare och mer välkomnande digital miljö för dagens och morgondagens generationer.
Genom våra initiativ, kampanjer och aktiviteter strävar vi efter att sprida medvetenhet om de skadliga effekterna av toxicitet och inspirera till positiv förändring. Vi välkomnar alla som delar vår vision att gå med oss i vår kamp för att göra internet till en bättre plats för alla.
Teamet som skapat Non- Toxic Generation består i dagsläget av fem engagerade gamers. Välkommen till vår rörelse!
Bli en del av lösningen
Initiativtagare
FRAGSHEET
Fragsheet är ledande inom spelteknologi och erbjuder en allt-i-ett plattform för spelare. Med vårt team av erfarna spelare, utvecklare och e-sportentusiaster, strävar vi alltid efter att förbättra och uppdatera vår plattform för att möta spelgemenskapens behov. Fragsheet är en av initiativtagarna till nätverket.
Goodwill partners
Goodwill Paketet 5.000 – 50.000 SEK
Listad partner på www.nontoxicgeneration.se 2024 , det innebär att ni står med som bidragande partner till allt vårt arbete under hela året.
- Inbjudningar att delta och närvara vid informationsträffar samt utbildningar som hålls under året.
- Listade som partners i allt marknadsföringsmaterial under året
- NTG Certifikat, innebär att ni får använda er av vår logotyp och varumärke i egna material
- Förtur till köp av exponeringspaket vid events under hela året + möjlighet att skapa egna paket med det exponeringsmaterial ni anser passar ert varumärke bäst.
- Löpande uppdateringar under året där vi berättar planen framåt och återkopplar på det arbete vi genomfört